bara för att.

Jag skriver det här inlägget av en anledning,
Bias sa att jag "säkert kommer blogga om det här".

Sagt och gjort.
Jag bara måste.

Igår, när vi låg och tittade på "frusna män söker fru" eller vad det heter
(jag är förresten aslack på kanal 5, de sände ju förra veckans avsnitt av frusna män..... när unga mödrar skulle sändas igår!!)
I alla fall.
Bias vart törstig och helt förtvivlad när han såg att vi inte hade varken läsk eller saft.
Men det fanns saft från min utflykt i tisdags i kylskåpet i en adidasflaska som han inte såg.
Då gav jag honom den och han sög på den som en nappflaska.
mupp.

Sen ställde han ner den och jag reagerade inte så mycket på det.
Efter en stund tänkte jag dricka lite, men då var flaskan tom! :(
Jag blev så ledsen!
Och nu till andledningen om varför jag skriver ner det här.
Vänlig som min pojkvän är, sträckte han ut sin tunga och sa:
"Här smaka så du vet ungefär hur det smakade!"

Han är dum i huvet.

Men jag var ju inte mycket sämre jag,
jag sträckte ut tungan och sa
"Mmmmmmm va gott det var!"

Jag är också dum i huvet.

Det är därför vi är så bra ihop.
Tihi.

Nu ska jag äta frulle.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0