Bögbonde

Min man är sjuk i huvet.
Seriöst, någon sorts störning måste han ha.
Han skickade ett sms till mig i morse:
"De sa på radion i att nya bonde suger fru (vi kallar det så) kommer det vara en bögbonde med! hahahaha!"

Vilken normal människa gör så?
Jag bara undrar.

Han är bra rolig den där muppen alltså.
Och naturligtivs måste jag blogga om saken.
Allt som han gör som är utöver det "normala",
varesig det är gulligt eller helt jävla sjukt,
ska upp här.

Herregud, det är inte lätt att ha en mupp till man.
Men fan vad jag älskar honom för att han är den han är.


Spontan och otroligt jävla härlig.
Det är han det,
han.

Min man.
Min bästa vän.
Min mupp.
Min älskade.

Kommentarer
Postat av: mingla

Hallo på dig :). Visste du att man kan kolla hur mycket ens egna blogg är värd, jag har länken i mitt inlägg. Min var värd 19.000:-. Hur mycket är din värd?

2008-05-13 @ 09:15:49
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Linda

Gillar ditt citat i headern =)

2008-05-13 @ 09:42:46
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0