Bokstavslek och prommenad

Jag och snutt har haft en jättemeysig söndag.
Vi vaknade vid 12, låg kvar och gosade ett tag.
Vi sen lagade vi en brakfrukost vid 1.
Vi åt mannagrynsgröt och nybakade ciabatta.
MUMS!

När Bias la på kaviar på sin macka skrev han ett "R" .
Då började vi säga saker som börjar på R,
den som sa samma sak eller tänkte för länge förlorade.
Man sa varannan gång och skulle hålla koll på varandra.
Vi höll på med "R" i kanske 10 minuter, sjukt skoj.
Det finns väldigt många roliga ord på R.

Sen skrev jag ett "M" på min macka,
så då bytte vi bokstav :D
Efter ytterligare 10 min kom vi på att vi kunde använda sista bokstaven på det ord man sa istället,
så när jag sa typ "raket" skulle han komma på ett ord på "T".
(för er som är tröga; rakeT)

Det höll vi på med till Mange ringde på dörren,
och då råkade han höra Bias ord som just då var "kondom"
och det gjorde Mangs en aning fundersam, haha!

Sen har  vi hjälpts åt att plocka undan och fixa lite här hemma.

Efter att vi städat och fixat la vi oss och gosade lite till.
Mys!
Sen skrev jag "Till Salu"-skyltar till Opeln.
När vi hade klistrat fast de på rutan åkte vi med den ner till verkstan.
Där parkerade vi den och så gick vi hem

Bias tyckte jag var jätteknäpp hela tiden på prommenaden,
det var superkul
Jag skrattade väldans mycket och så plockade jag gullvivor!
Fint!

Nu sitter han och slår på mig med en hjärtkudde.
Jag tror att han vill ha uppmärksamhet?

HJÄLP!
nu pussar han ihjäl mig,
bäst att spara för nyss frösvann hela inlägget
:@

Adjö vänner!

Och grattis jimmy, you know what I mean ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0