dålig uppdatering och sjukt rolig valborg

Sorry, sorry!
Jag vet att jag varit jättedålig på att uppdatera bloggen...

Men nu sitter jag här igen! :D

Igår, Valborg, var helt underbar.
Jag grillade med Mange, Tess, min bror David, "Tarkan" (Niklas), Rickard och sist men inte minst min Älsk.
Det var soft och roligt.
Efter maten och ett visst antal glas drog vi ner till Fabben som hade stängt, cp.
Då drog vi till Märsta istället och vi träffade världens skönaste neger på tågstationen.
Seriöst, han var så jävla klockren!

Vi skrattade som as medan vi väntade på tåget och när vi åkte till Märsta.
Han var så jävla rolig.

Fan va vi drev med allt och alla!!
Jag grät floder, jag trodde inte jag skulle komma in på krogen för att jag var så rödögd efter alla tårar.
Det var väldans roligt!!

När vi kom till Märsta gick vi på KC.
Det var rätt nice, men mycket fjortisar...
som vanligt ;)

Så mina vänner, vad gjorde ni på valborg?
kommentera!
I want to know!! :)

Snart kommer Fannie med pojkvän hit en stund, sen ska jag och Bias åka till Märsta och äta tårta.
Hans pappa fyller år idag!

Ikväll ska vi hyra braveheart (om videobutiken är öppen?) och mysa för oss själva här hos mig.
Vi är ensamma hemma så vi kände att vi ville vara här så mycket som möjligt då :)
Det är ju så mysigt att bo själva!

Igår skrev jag på mitt anställningsbevis på TNT.
Jag är TILLSVIDAREANSTÄLLD enligt mitt avtal.
Det borde typ betyda att jag int ehar något slutdatum bestämt, vilket kan innebära att jag får jobba i höst också.
SWEET!

Fan vilket fint väder det är förresten!
Man blir så lycklig :)

Nu ska jag ta och sätta mig på lite vettiga kläder och sen kommer Fannie!
Hoppas ni hade skoj igår!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0