det kommer bli perfa!

Jag har just gått igenom hela mitt sk. "flytta-hemifrån-skåp".
Jag fick en massa saker från jobbet
(det är bra och jobba på duka eftersom man får saker som kunderna reklamerar för att det är pyttesmåfel på dem)
så nu har jag en massa mer saker än innan.
:)

Jag och Baby har massoooooor med kökssaker,
han har en hel köksuppsättning och jag har en.

Jag har  typ 19 miljoner ljuslyktor också,
men det är bara hög mysfaktor.
 
Idag har vi fixat lakanen och tröjorna till flaket,
så jävla roligt!
Nu känns det verkligen att det är nära!

Tussen kom hit idag i alla fall,
fast vi egentligen tänkte sova ensamma.
Det vart sent i verkstan och jag hade inget och göra
så då myser vi istället.
Han gick just ner och kolla på TV.

Jag ska hänga tvätt innan jag gör honom sällskap.
Jag har nyss läst en massa bloggar också.

Jag tycker verkligen att ungmamma89.blogspot.com
är helt underbar.
Världens sötaste "unga" familj.
Och just nu är de i Spanien,
lyck-ostar!

Nej nu blir det hänga tvätt och sen myspys i soffan!

Mitt liv leker.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0