Falafel, vem e du och jävligt varmt

Jag måste bara jävlas med Rickard och Johan.
Rickard heter numera "Falafel" på min mobil och Johan heter "Vem e du!?"
Nu kanske ni undrar varför?

Rickard heter så för att när vi hämtade Rilles bil hade den regnr FAL
och så undrade han vad man skulle döpa den till.
Då sa jag att den skulle heta Falafel men jag vart väldigt nedröstad.
Men jag bestämde att den skulle heta det ändå.
På den vägen är det!

Johan heter "Vem e du för!?" för att han och jag springer runt och skriker "vem e du!?" till varandra hela tiden. 
Roligast var det när vi va på racet och han öpnnade min bildörr på parkeringen; 
Båda skrek "Vem e du!? " samtidigt. 
Sen skrattade vi väldigt mycket.
Det var roligt som fan.
På den vägen är det! 
haha! 

Nu till något annat väldigt roligt.
Inatt var det sjukt varmt hemma hos mig.
Tobias får typ damp när det är varmt och inatt var inget undantag.

Vi gick och la oss vid halv elva, men det var sjukt varmt.
Vi slet ut täcket ur påslakanet, det hjälpte inte.
Jag hämtade fläkten, det hjälpte men den surrade fett irriterande.
Bias sa att jag skulle sätta på radion för att överrösta fläkten.
Men vi kunde ändå inte somna för det vart storm under täcket.
Jag gick ut och hämtade en isbit somjag la på honom och då höll han på att dö.
Han skrek som fan!

Sen vart han varm igen.
Då fick Bias tuppjuck.
Han rullade ihop hela bäddmadrassen och gick ner i källaren helt naken.
Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig.

Sen fällde vi ner dubbelsängen och slängde dit bäddmadrassen. 
Det var längesen jag skrattade så mycket,
Bias var helt jävla galen för att han var så varm.

Jag trivs när min pojke får damp.
Då leker livet.


Sen berättade min underbara pojke varför han älskar mig och vad det var som gjorde att han älskar mig.
Och så berättade han när han tyckte att jag var som sexigast, snyggast, mysigast, roligast mm.
Fett söt.
Sen somnade vi.
Lyckliga.
Och kalla.

Nu ska jag plugga,
hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0