Falska jävla svin.

FYFAN för dig.
Jag trodde aldrig det om dig, du är precis lika äcklig och falsk som de andra.
Och du säger att du hatar falska?
Vafan är du då?

SVIN.
AVSKUM.
AS
.
Du är precis lika värdelösa som alla andra.



Men nu vet jag det också, man lär sig något nytt varje dag!

Du kan ju fetglömma att jag tänker bry mig om dig och trösta dig när det skiter sig för dig igen,
för det vet jag att det kommer det göra.
Förr eller senare.
Då finns jag inte här för dig.

Aldrig mera du.


Ja gott folk, har ni fortfarande hoppet kvar?
Jag håller fan på att tappa fotfästet när det gäller människan.
Vart fan är världen på väg med all denna falskhet och egoism?

Jag är typ rädd för att skaffa barn, hur fan kommer de att uppleva världen?
Kommer de att få växa upp i ett samhälle med falskhet, lögner, plastighet och allmänt svineri?
Jag bangar på det alltså.

Jag kanske låter som en 80-årig kärring när jag klagar på dagens samhälle,
men då får jag fan göra det.
Jag spyr på dagens ungdomar.
Inte alla, men jävligt många.

Usch, det är allt jag säger.
Ni äcklar mig.

Kommentarer
Postat av: marty

dagens alla ungdomar och folk skrämmer mig med, du är inte ensam om det. det är så himla mycket svinerier!

2008-05-05 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0