"FÖR JAG HAR TAGIT STUNDENTEN!"

Nu har det hänt.
För 25 timmar och 40 minuter sedan tog jag studenten!
Schools out, for ever.

FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

Min dag igår var helt underbar!
I skolan blev jag mottagen av min mor & far, min älskling och hans lillasyster Jenny
och min två bästa vänner Mange och Maria.
Mange och Maria åkte med på flaket och det var fett med röj.
SÅ JÄVLA ROLIGT!

När vi kom hem sprang jag in i duschen,
jag STANK öl och cider.
Jag var helt sjukt kladdig, haha.
Några gäster hade redan kommit.

När jag kom ut från duschen fick jag en massa fina presenter!

Jag fick bl.a. en dator(av mina 3 bröder och min moster/morbor/kusin), en datorstol (av mor och far), pengar (av farfar,grannen, mammas faster) ljusstakar & en döskalle handduk (av svärmor och Bendix), Presentkort på NOW (av svärfar, Kicki, Jenny och Ninni), presentkort på Lindex (av andra grannen), en elvisp och en bogserlina till min framtida volvo HAHA (av 2 badmintonkompisar), en "ärofylld väst",det är en väldigt unik sak ska jag säga! (av Mange och Maria), en vas i grönt glas( av Fannie) och sist men inte minst: av älskling fick jag en ros (har ju redan fått luftballongsflygningen i kombinerad födelsedag & studentpresent av honom :) )
Jag fick dessutom massor med fina blombuketter!
Fick en ros av Bias syster också när jag sprang ut från skolan :)

TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR ALLT!

Vi hade det hur mysigt och trevligt som helst här,
mamma hade fixat mängder med supergod mat (knappt hälften gick åt som vanligt haha)

På kvällen åkte jag tillsammans med David (min bror) in till Stureplan för att gå på slutskivan.
Det var skitkul, men med tanke på att jag går på medicin så hade jag ganska ont i huvudet efter all musik och alkohol.
Medicin+alkohol+ ashög musik = dålig kombination.
Så vi åkte hem vid ett men det var alldeles lagom,
för folket på festen började spåra ur.
Snuten kom med 2 pikébussar och shit.
Så jag och min bror tog en taxi hem.

Idag vaknade jag kl 13.10,
ett dygn EXAKT efter att jag sprang ut från skolan.
Lite knasigt :)

Mamma och pappa har städat och fixat hela morgonen,
i eftermiddag åker de till landet.
Jag och älskling är hemma själv hela helgen och idag ÄNTLIGEN får jag sova med honom igen.
Det var 4 nätter sen.
Så långt uppehåll har vi aldrig haft!

Nu ska jag hoppa in i duschen,
sen ska jag skruva ihop min datorstol :)

Imrn jobbar jag från 10-17 och vi är bjudna på fest hos min syrra i Uppsala,
vi får se om vi åker.

Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0