Gräsklippare och klippning

Jag sitter och dricker te och äter en god macka.
Här, famför datorn.
Mamma skulle väl döda mig om hon såg mig men...
Om en stund ska jag gå ut och klippa gräsmattan på framsidan,
jag lovade min kära mor att göra det för hon orkade inte göra allt igår.

Tobias är på jobbet precis som vanligt,
jag ska snart till skolan och skriva klart vårat arbete.
Värdelöst att åka till skolan en ledig dag men vad ska man göra liksom...?

Jag har glömt att berätta en väldigt rolig sak!
I förrgår var jag och min mor i centrum.
Meningen var att vi skulle köpa en BH som jag ska ha under min studentklänning men det vart lite mer :)
Jag köpte två skitsnygga jeans för mitt presentkort som jag fick i födelsedagspresent av min bror.
Sen fick jag en tröja, en kjol och så en BH som planerat av min mamma.
Hon var på väldigt bra humör tror jag.

Sen igår när jag kom hem så hade hon tagit mitt svenskaprov
(som jag fick MVG på och det innebar att jag får MVG i slutbetyg :D)
och så hade hon lagt en söt lapp och 500 spänn på provet:
"Ja, det här var väl värt en tröja, en kjol, en BH och en hårklippning!"

Gullemor hon är alltså.

Så idag ska jag som sagt klippa mig!
Lite nervös är jag allt,
men det ska bli jättekul också.

Ikväll ska vi åka till Märsta, kanske är vid med Riccardo och Johan också.
Det brukar bli så när vi är i Märsta och det är helg, sjukt nice :D
Ibland kommer de hem till mig också,
så vi kan väl säga att på helgerna brukar vi se till att umgås oavsett vart vi befinner oss!
:)
Ta bara resan till Sundsvall... Mohaha!
Det var roligt, de där killarna är inte normala alltså..
Jag, Bias, Riccardo och Johan.
I en bil.
Jag kan ju säga att jag var slagpåsen i bilen...
Kan även säga att det var sjukt roligt,
för de vet vart gränserna går och de vet min humor :)
Vi har roligt, så är det bara!

Sweet, nu kom vädret på Radion.
21 grader och sol.
Bangar inte på den alltså :D

Nej, nu måste jag klippa gräset och sminka mig!
Skriver mer lite senare,
Pussy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0