Huvudvärk och klippning

Jag har brutal huvudvärk.
Men vafan, Ipren finns ju till för en sak eller hur?
Heal the pain!

^^

I morgon mina vänner,
då ska den här människan som just nu sitter vid tagenterna
KLIPPA SIG.

WOHO!
Mamsen fick något ryck och frågade när jag kunde klippa mig,
hon betalar!

Sweet :)

Som ni kanske förstår kunde jag när som helst.
Då vart i morgon när som helst!

Jag ska klippa upp håret ganska mycket,
jag vill att det ska synas att jag klippt mig den här gången om jag säger så....
Sist vart jag ganska besviken,
det syntes inte att hon jag klippte mig hos då hade rört håret.
Eller jo, det var ungefär 5-7 cm kortare men inget mer.
Men men.

Nu ska det bli snyggo! :D

Jag är ledig från skolan imrn.
Dessvärre måste jag dit och skriva klart en uppgift me Acca och Sandra.
Det suger.

Jag ska även plugga i princip hela helgen,
yey!

Nä, men lite plugg blir det nog i alla fall.
(ni vet hur det brukar sluta när jag ska låtsas vara duktig och plugga jättemycket...)

Fast seriöst, nästa vecka är min sista helvetesvecka i skolan.

Vill ni vet något mys?
jag har tretton (13) skoldagar kvar.
TRETTON!
SHIET!!!
OMG!!!
FUCK!!!
(Och allt sånt)
Det är sjukt, stört och underbart.

FRIHET here I come liksom.

Kanske blir det något race i helgen också, beror såklart på väder, snutar och annat sånt.
Det vore nice om det blev ett fett race, sist var det ganska lamt...
Men jag och Johan roade oss på vårat egna sätt genom att hela tiden skrika "VEM E DU!?" till varandra.
Smått roligt måste jag säga.

Annars blir det nog ganska mycket mys.
Bias mor flyttar som sagt och vi kommer nog hjälpa till där en hel del också.
Jag är själv hemma i helgen med (är det varje helg på våren).

Det är skönt.
Tyst.
Mysigt.
Vuxet.
Och busigt.


Vi brusar mycket när vi är ensamma.
Vi kommer att ha sjukt skoj när vi skaffar oss en egen lägenhet!

Nej nu ska jag ta död på min enda levande fisk,
jag är trött på fanskapet.
Haha!
Ner i toan, off you go, bye byeeee!

*Snyft*
Bias kommer gråta, det är han som matat den för att jag inte orkar.
:)
Hej då Husse, du har varit snäll!

Jag orkar inte med de längre, min ena fisk som dog för nån vecka sen, han hade levt i 4 år.
Seriöst, de måste ha haft det sjukt bra för vilken normal fisk lever i 4 fucking år?

Så nu är det slut på jobbig akvariestädning och skit.
Jippi!

Och till er som tycker jag är elak när jag spolar ner fisken vill jag bara säga:
kom ihåg att han inte har något minne så den jävlen
uppskattar inte att jag skött om honom så länge som jag har ändå!

 ;)

Adiós fuckers.
Och ni andra med för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0