Jag ska, fast jag inte orkar.

Rubriken säger allt, jag orkar egentligen inte skriva.

Jag har vart ute på skogsexkursion och samlat in äckliga vattendjur.
(en uppgift i naturkunskapen, yey!)
Sen fick jag gå i typ 40 min eftersom kärringen höll kvar oss så vi missade bussen.
Men det var helt okej, jag och david (i klassen) gick rätt fort så det var bra :)

Rubriken stämmer även bra in på älsklingen i morse :)
Han led verkligen när han skulle gå upp, den sötnosen.
"Jag vill inte!!"
Haha.

Jag gick upp innan honom för att fixa mig.
När jag hade gjort det (klätt på mig och tvättat) gjorde jag något jag älskar att göra på morgonen.
Jag la mig ner i sängen igen, brevid min pärla.
Sen låg jag och tittade på honom där han låg och sussade så sött.
Han är så brutalt vacker.
Jag tänkte på låten "Utan dina andetag" ,som vanligt.

"Jag vet att du sover, under dina ögonlock fladdrar drömmarna förbi, inuti är du fjäderlätt och vit.  Och utan ett ljud, mitt hjärta i din hand. Min klocka har stannat, känner värmen från din hud, bara lukten gör mig svag, men jag vågar inte väcka dig nu."

Det stämde så jävla bra in just då.
Det var precis exakt så jag kände.


Jag såg hur han drömde för han rörde massor på ögonen,
han såg så fridfull ut,
han har mitt hjärta i sin hand,
jag kände värmen från hans hud,
lukten av honom gör mig svag,
men jag ville ändå inte väcka honom där han sov så sött.


Han är allt.

När han tillslut vaknade 
(mycket motvilligt, men det gick när jag påminde honom att han kom fortare ner till verkstan om han gick upp, haha!)
Sen såg han att jag hade laddat hans jobbtelefon.
Han sken upp som en sol, sådär söt som bara han kan vara.
Jag fattade inte vad han menade, för han hade bett mig ladda den när han låg i sängen igår kväll.
Så jag sa; vadå "du bad mig ju ladda den, du beskrev till och med i vilken ficka den låg i..."
Men det hade snutten glömt.
Då sa jag "du är fan full när du är på väg att somna. "
Och det är så jävla sant.

Man kan prata med honom och få vettiga svar när man ligger i sängen på kvällen,
men sen när man vaknar dagen efter och fortsätter prata har han ingen aning om vad man har sagt.
Jävla mupp :D

Ser ni, nu har jag skrivit ett ganska långt inlägg ändå :)
Det finns alltid något mys att berätta om min man.

Hoppas ni tycker om det!
;)

Nej, nu blir det hemfärd!
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0