Jag vill pussas

Jag är hungrig.
Väldigt hungrig.
Ändå sitter jag här snällt och pluggar naturkunskap.

Självklart väntar jag även på min man,
vi ska till svärfar och äta middag idag.

Jag skrev ett sms om att jag är hungrig till min pojk,
men min karljävel är för upptagen i verkstan.
^^

Öh, oj.
Han hade visst ringt!

*pinsamt*

Jag ringde upp.
Han tycker att jag ska ta en macka för han håller på och fixar en massa saker.
Jahapp.
Inte middag än på ett tag alltså.
Mer tid att plugga, yey!

Värdelöst.
Jag vill inte plugga, jag vill pussas!

Kan man vara hungrig på pussar?
Jag tror det.
För jag är det.

Gah.
Abstinens.
Babyabstinens.
Massor.
Och lite mer än så.



Vet ni en sak?
Jag är extremt säker på min sexualitet.
Jag har insett det,
det finns bara en sort jag tycker om.

Jag är Tobias-sexuell.

Åh herrgud.
Min mage kurrar.
Ska nog äta en macka som han beordrade.

Adjöken fröken (och ni med snopp också för den delen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0