just ja! snällismamma!

Glömde en sak, min mor hade värsta snällis och mysdagen igår!
Vi var i centrum och köpte mina studentskor.
Vita pumps med träimitationsklack.
(JÄTTEFINA!)
Sen fick jag ett till par skor, lite finare typ sommar/jobbskor med liten klack.
Svarta med silverdetaljer.
Också jättefina!

Sen gick vi in på H&M och då sa mamma att jag fick välja en hårfärg!
Så igår färgade jag håret chockladbrunt men det blev lite rött i det också,
fint vart det iaf!

Sen åkte vi hem och åt middag och efter när jag höll på och färgade håret frågade mamma när vi skulle äta glass.
Jag skrattade och sa "nu medan färgen verkar!"

Då gjorde vi det :)

Hon är söt, min mamma.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0