Kommuntraktor.

Jag har åkt kommuntraktor med min älskling.
*stolt*
Jag somnade på bussen, gick av 5 stationer efter jag egentligen skulle gått av,
det råkade vara vid donken.
Jag gick in och köpte lunch och ringde min man för att berätta om hur pinsam jag var.
Han sa: jaha! men jag ska till skälby, vill du åka med?
Hell yeah att jag ville!

Så jävla klockrent.
Han var ändå påväg mot mig så då kunde han ju åka hem och lämna mig.
Sötnosen.
Jag tog med min donkenmat och satt och tryckte i mig min hamburgare på vägen i en skumpig traktor.
En väldigt romantisk lunch måste jag säga.
fniss*

Nu ska jag städa och plugga.
Idag kommer mor och far hem från landet,
så jag ska laga middag åt dem.
Älsko åker till Märsta,
han har pappa-abstinens antar jag, hihi.

Han är så bra.
söt.
knäpp.
fin.
min.

Vilket jävla kap jag har gjort alltså.

image3
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0