Kvällens middag och trötthet

Jag ska laga fläskkotletter med kryddig pommes till middag.
Hittade receptet på Ica.se och det verkar både enkelt och gott :)
Jag tänkte överraska mina föräldrar med något nytt, då blir de glada.

När jag lagar mat brukar det oftast bli något enkelt eller något som jag gjort förut,
men nu ska jag laga något som ingen annan i familjen har ätit förut :)
Jag engagerar mig, trots att jag är fruktansvärt trött.

Jag sov i typ 45 minuter efter dammsugningen.
Helt slut.
Vet inte varför...
Det var i alla fall skönt att sova,
jag har så mycket att göra nu och en jävla press inför studenten.

Visst det är jätteroligt med studenten och det ska bli så otroligt skönt att slippa skolan,
men samtidigt är skolan en trygghetsgrej och man blir så jävla vuxen så snabbt nu när man inte längre har en skola att åka till varje dag.

Hade jag inte haft jobbet på TNT att se fram emot hade jag väl dött.
Ärligt, det är fett mycket panik att inte veta vad man ska göra efter skolan.
Tro mig, jag har provat det ända fram till jag fick budjobbet...
Tänk dig det själv, inga pengar och dagar där du inte gör ett piss.
Rastlös, fattig, arbetslös och en jävligt tråkig tillvaro.
Jag skulle blivit världens aggro om jag hade varit tvungen att vara hemma.
Hjälp.

Men men, nu ska vi inte gräva ner oss.
Jag har ju jobb! :)

Jag längtar så brutalt mycket till jag och älsk har sparat ihop till en lägenhet!
Jag vill helst ha en hyreslägenhet eftersom att vi inte borde ta så stora lån,
men om vi inte får en hyres inom typ 1 - 1½ år då köper vi nog en två eller trea.

Jag har sagt till Bias att jag vill ha ett fast jobb innan jag flyttar,
jag är livrädd för att inte kunna betala för mig.
Jag lovar, jag skulle aldrig kunna låta Tobias betala för mig.
Det finns inte,
mitt samvete skulle gå under.
Därför väntar jag hellre ett litet tag, även fast jag egentligen vill flytta nu nu nu...

Nej hörrni, idag har det blitt många inlägg!
Nu måste jag göra lite nytta.


Adjöss.

Kommentarer
Postat av: diana

haha men åh, ja får köpa champange upp till 22 procent hur skulle ja få med mig flaskorna på planet de körde ju bara hem dem! hahahahahah

2008-05-12 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0