Mysmysmys och så lite flytt

Halloj alla!
Jag och min man har just kommit hem från Kista,
vi har ätit på Food Courten (stavas det så?) och sett " What happends in Vegas" på bio.
Jättemysigt, jätteroligt och alldeles, alldeles underbart.
(filmtema = askkungencitat  mohaha! (öh?)....)

Idag har vi hjälpt svärmor (med man) att flytta till nya lägenheten.
Det gick jättebra och vi var många som hjälpte till så det gick hyfsat snabbt.
När vi var klara åt vi lite glass sen åkte jag och Bias hem.
Då var vi hemma i ungefär en halvtimme sen kom vi på att vi skulle åka till Kista,
så då gjorde vi det :)

Alltså, den där filmen, den hade bara fått 2 + men den var så jävla klockren :D
Helt i min och Babys smak!

Nu ska vi väl mysa,
det är i alla fall vad älsk har beställt.
Får nog se till att uppfylla den önskningen, haha.
Men jag gör det inte motvilligt såklart,
snarare typ jättegärna!

Jag har världens vackraste pojkvän, visste ni det? :)
Måste se till så att han får veta det nu,
Adjökens.

ps. Imrn ska älsk jobba, så då ska Hanna plugga... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0