nämen söt och så lite skämmigt

Vem är det som är så söt och skriver "ha en bra dag" fast personen är anonym? :)
Inget att skämmas för direkt :D haha!

Förlåt att jag inte har skrivit på hela helgen :(
*skäms*

Jag har jobbat i fredags och lördags och i lördags kväll var vi hos älsklingens farmor med hela släkten.
Jättemysigt verkligen!

Igår var jag och baby hemma och tog det lugnt,
sen åkte vi och åt middag hos svärmor.
Sen hem till mig igen och fikade med min mor och far.
Det var ju trots allt mors dag igår!
:)

Jag har fått världens jävla glädjebesked,
dock kan jag inte avslöja det än eftersom det inte är 100% klart,
men 99%!
Jag är tokglad i alla fall,
så ni kan väl glädjas med mig ändå!
:)

Om endast 3 dagar tar jag studenten.
Helt sjukt,
helt underbart.

Min veckan kommer vara hektiskt,
såhär kommer den se ut:

Måndag (idag): Sista historialektionen 10-11.15, sen ska vi måla lakan och tröjor till flaket.
Sen bär det av hemåt och då ska jag försöka plugga lite (har ju min jävla naturkunskap kvar, det suger!) 
Ikväll ska jag och mamma förbereda lite inför på torsdag.
Jag måste ta fotbad och sånt också.

Tisdag: Jag är ledig så jag ska jobba hos mor och far och skriva klart naturkunskapen.
På kvällen ska vi handla (får se om jag hinner följa med)
Sen ska jag på Hard Rock Café med badmintongymnasiet och äta avslutningsmiddag.

Onsdag: Sista engelskalektionen, vilket innebär fika i en halvtimme och sen åka hem.
När jag kommer hem ska jag baka två kakor som jag ska ha med på studenten.
Ska vara lite snäll mot klassen, haha.

Torsdag: THE BIG DAY.
Ja, då vet ni ju själva hur det går till.
Skrika, sjunga, ha fina kläder, få ont i fötterna av skorna, dricka alkohol, åka flak, fira, få presenter, ut på krogen.
Sweet!

Nu börjar min lektion,
ska inte komma försent till sista lektionen liksom!

Hej så länge,
jag kanske återkommer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0