Onödig lista, ja jag har tråkigt.

Snott från eeeelins.blogg.se
:)

Vad heter du? Hanna
I mellannamn? Martina
vart bor du? Väsby
Trivs du där? Ja
Brukar du läsa horoskop? Ja
Har du körkort? Ja
Favoritdjur? Hund
Vad spenderar du dina pengar på? Godis, kläder och pojkvännen
Festar du? Ibland
Brukar du bli för full? Nej
Antal kuddar i sängen? 2, en för mig och en för älsk
Kan du baka bullar? Förfan!
Bläck eller blyerts? -Bläck
Mc donald's eller burger king? BK!
Är du allergisk mot något? Lite pollen och hö.
Äger du ett busskort? Självklart
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Röd hemma, grön i skolan
Hur ser du ut idag? mörkblåa jeans, röd skinnjacka och vit topp med döskallar
Nästa mål i ditt liv? Min student och flytta med Baby
Vad såg du senast på tv? Sanningens ögonblick
Hur svarar du i mobilen? Ja varför skulle jag inte göra det?
Vem ringde dig senast?  Baby
Vad sa den som ringde? Mycket, både onödiga och bra saker haha
Antal timmar sömn inatt? 6 typ
Sov du ensam? Nej! Älsk :)

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng:
jag och baby
Såg dig gråta: Baby
Fick dig att gråta: Det var nog mamma eller Bias
Du gick på bio med: älsk i lördags
Du gick på stan med:  Turkarna :(
Skällde på dig: mamma :D
Skickade ett e-mail till dig: mamma

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja, såklart
Bråkat med ditt husdjur? näe.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? ja
Tar du droger? Aldrig gjort, kommer aldrig göra
Vad är du mest rädd för? Att bli sviken
Vilka kläder sover du i? naken eller trosor
Vart vill du gifta dig? Om jag ska gifta mig, vet inte om jag vill, vid havet.
Vad hatar du verkligen? falska människor
Har du varit kär? jag ÄR kär.
Kör du bil? mer än gärna!
Har du ett jobb? Extrajobb ja.
Gillar du att ha folk omkring dig? Ibland, ibland inte.
Är du ett hälsofreak? Lite haha

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
Jag tror det.
Är du ensam nu? Nej sitter i bibblan i skolan
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Curly sue, oboy vilket vackert väder haha!
Vill du gifta dig? kanske....
Vill du ha barn? ja, ett eller två.

FAVORIT

Rum i huset? Mitt
Typ av musik? Rock, RnB, hiphop
Månad? April-september

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit?
nej
Köpt någonting? ja
Varit sjuk? nej
Sjungit? ja
Sagt "jag älskar dig"? ja
Velat säga till några att du älskar dem? Jag har sagt det till han som jag vill säga det till.
Träffat nån ny person? ja
Saknat någon? ja
Kramat någon? ja
Kysst någon? ja
Haft sex med någon? ja

SENASTE

Låt du hörde:
utan dina andetag
Film du såg: What happends in vegas på bio
Sak du stal: inget

FÖRSTA

Första bästa kompis: Mangeoch cattis
Första jobb: Duka
Första inhandlade skiva: GES
Första förälskelse: Micke
Första begravning? Morfar
Första piercing/tatuering: Öronen

SENASTE

Senaste människa du slog:
haha, baby!
Senaste stora bussresan? Till malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0