Onödigt tidigt och sol

Jag gick upp kvart över sju imorse.
inget konstigt med det, men...
en timme senare kom jag på att jag inte har någon lektion nu på morgonen.

Fan vad glad man blir på sig själv.

Och inte var det någon idé att gå och lägga sig och sova igen,
jag var ju sminkad och allt.
Värdelöst.

Jag åkte till skolan med samma buss som jag skulle tagit om jag haft lektion.
Men istället för att han lektion gick jag en promenad i det härliga vårvädret.
Mysigt.

Jag tycker promenader är underskattade.
Ni borde prova att ta en halvtimmes walk varje dag,
man blir som en ny människa!

Man behöver ju liksom inte gå fort och tro att man ska motionera, utan bara gå lugnt och titta på naturen.
Det är medicin för själen, jag lovar.

Mitt inlägg om människor idag som jag skrev som sista inlägg igår fick en del respons. 
Känns bra att någon där ute håller med mig.

Idag är en ganska lång dag, slutar vid tre.
jag har två lektioner, svenska och internationella relationer.
Vi gör inte så mycket på svenskan.
(ovanligt)
På Int. Rel ska vi nog börja med något nytt projekt.
Vi ska ha prov den 20 maj,
9 dagar innan studenten.

Det är inte okej!
Jag kommer inte hinna få någon känsla av att det snart är slut...

Ikväll ska jag träna, det känns som att det var hundra år sedan!
Det ska bli roligt, i alla fall om det kommer ner lite folk.
Många verkar ha lagt ner för säsongen, inte så konstigt kanske.
Man är väl hellre ute i solen och myser än inne och springer runt och jagar fjäderboll ;)


Ikväll jag sova med älskling igen. :)
Jag sov ensam inatt :(
Vi hade sovit ihop sen i tisdags förra veckan så det kändes väldigt konstigt att somna ensam igår.
Jag frös som en tok också.
Jag behöver honom nära när jag ska sova, han är mitt element.
(Jag behöver honom nära mest hela tiden men just i sängen så blir jag iskall utan honom)


Men tillbaka till vädret.
Gott folk, ni har väl inte lyckats undgå solen?
Det är underbart väder ute!

Jag blir så glad, det pirrar i hela magen och jag kan knappt vänta till stundenten.
Och ännu mindre till sommaren med sol, bad och glass.
Men så kommer jag på att jag kommer inte att hinna varken sola eller bada så mycket.
Jag jobbar ju 8.30-17.00 varje vardag.....
Men FAN va bra pengar det är! :D

Jag kommer få ungefär 35 000 på 7 veckor, sug på den ni!

Det är typ galet mycket mer värt än en snygg solbränna ;)
Dessutom blir jag inte så brun, mest röd och så fjällar jag som ett as.
Mer solbränd, än solbrun.

Jag kan knappt vänta tills jag får sitta där i min egen TNT bil
och lyssna på musik och träffa en massa roliga människor!
Jag kommer nog att äta en del glass i bilen också, så glass kommer jag hinna med i alla fall.

Sen är jag ju ledig på helgerna så jag får sola och bada då.
Och så ska jag ju bo tillsammans med min gosnos hela sommaren,
det kan inte bli bättre.

Jag ska förresten boka våran luftballongstur här i dagarna.
Ska försöka få tid den 14e juni, dagen efter vår ett årsdag.
Vi har ju ett årsdag FREDAG den 13 juni.
;)
Men fredag den 13e har alltid varit en bra dag för mig,
så vad kan gå snett?
NADA.

Nej kära ni, nu kurrar magen.
Dags för mellanmål!

Byebye.



Kommentarer
Postat av: Gabriella

gud vad kul det låter med luftballongsåktur!!Hur mycket kostar det?

2008-05-06 @ 10:56:54
URL: http://dancinginstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0