På torsdag.

På torsdag, mina vänner, på torsdag börjar mitt liv.

:D

Skolan är över, livet börjar.
I can't wait!

Strax ska jag trippa iväg till bussen och dra mig mot stan.
Ska bli gott,
jag är vrålhungrig!

Får nog ta med mig en frukt på tåget,
annars kommer jag dö av hunger.

Idag har jag först varit på närakuten och fått hostmedicin och astmaspray (som jag skrev tidigare idag)
Sen har jag suttit i 4 timmar och skrivit en jävla uppsats.
Urk.
Men nu har jag bara en enda sak kvar,
sen är jag klar med min sista NK A uppgift.
Ska bli skönt,
det känns värdelöst att sitta och plugga dagarna innan studenten.
Jag skulle kunna göra roligare saker,
men men.

Nej, nu ska jag dra mig.
Tobias är hemma hos mamma med "mommo och moffa".
:)
Han ringer väl mitt i middagen om jag känner honom rätt,
men det gör inget.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0