Porriga byxor och verkstad-dag

Jag har porriga byxor, i alla fall enligt min man.
Jag har signalbrallor, ni vet såna där som alla snickare/vägarbetare har.
Såna som även bias har ;)
Jag har fått dom av honom för dom var för små och han tycker att jag är tokporrig i dom ^^
Haha :D

Sitter nere i verkstan nu, vi ska vara här ett tag idag.
Jag ska tvätta och städa ur opeln för det ska komma en och titta på den..
Bias har ju köpt en till Volvo (en 744) så nu har han tre bilar.
Överskattat?
Ja!

Så nu ska opeln bort!
Han la ut den på blocket igår och den hann bara vara ute en timme innan det ringde en snubbe :)

Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt, igår var vi i märsta och firade Peo som fyllde år
(tobias pappa)
Sen åkte vi till Johan och Linda en stund.
Riccardo, Linda och Johan och två av Lindas kompisar hade grillat.
Först undrade dom om vi ville äta men då hade vi precis ätit hemma, så vi åkte bara dit och va lite sociala.

När vi kom hem kollade vi på Braveheart som vi hade hyrt.
FAN VA BRA DEN ÄR!

Jag har sett den säkert 5 ggr nu, men Bias hade inte sett den så jag tyckte att det måste vi göra något åt.
Sagt och gjort.
Han älskade filmen ;)

I morse gosade vi innan vi gick upp, sen tog vi en varm dusch och skulle äta lite frukost.
Men brödet var gammalt så det blev bara lite fil och flingor och så te.
Men men.
Vi får äta lite mer sen!

Vi har lagt fram lövbiff till middag, MUMS!
lövbiff, pommes och beasås!
Slurp!

Nu kommer snutt!
(3 sekunder senare)
Nu gick han igen.
Han pussades och sa att han höll på att balansera hjulet nu och att han snart var klar.
Jahapp.
haha.

När han är klar ska vi åka hem och fixa på däcket igen, sen ska vi åka ner till Ica och köpa frukt och panta alla burkar och flaskor från valborg.
Sen ner hit igen och då ska jag städa bilen :)

Tur för honom att jag har körkort ;)
Då slipper han flänga fram och tillbaka för att få ner alla bilar till versktan :)

Han är inte så normal.
Nu står han och härmar en snabb bil.
"bap, bap, baaap, baaaaap, baaaaaap!"
Mupp :D
nu ropar han!

Got 2 go!
Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0