psykbryt?

OBS! LIVERAPPORT:

Min man har psykbryt.
Han ligger på mage på köksmattan och ylar på Bethoven.
Nu började han hosta också.

Han är inte normal.

Nu leker han bil.

Ja jävlar, han är inte riktigt riktig.

Han tycker att jag ska komma och lägga mig med honom på mattan.
Öh?

Nu kommer han ålandes in i mitt rum dessutom!
HJÄLP!

Han ÄR verkligen dum i huvet!!!!

AAAHHHH!!!

han stönar lite misstänksamt dessutom.
det verkar jobbigt ^^

Nu dog han på min matta istället.

Han säger att övar på hur det är att åla utan armar.
(han kanske kanske nån gång i livet kommer bli av med dom? Öh igen?)

Nu pustar han på mina dammtussar.
CP.

Nu blir det dusch, han måste bli normal igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0