schitzo till man

Min man är schitzo.
För två minuter sen sa han att han ska skita i och köpa verkstan så att vi kan köpa våran lägenhet.
Sen kom vi in genom dörren,
då har svärfar räknat på hur mycket det skulle kosta för honom att starta eget.
Då vart det intressant igen.

Vindarna vänder måste jag säga!

VI har spenderat kvällen hemma hos Rickard,
jag tyckte det var pisstråkigt för de satt bara och skrev upp vad de behövde för verktyg
och hur mycket allt skulle kosta.
Suck.

Jag har kollat på "Unga mödrar", "Frusna män söker kärlek" och lite på "Grey's Anatomy"
Jag gillar de serierna faktiskt,
onsdagar är en bra TV-dag.

Jag som hatade att titta på TV fram till jag träffade min man som mer eller mindre har tvingat mig in i TV-tittandet...

Jag har pluggat lite också,
på instuderingsfrågorna.
Har en känsla av att provet kommer vara svårt. :/

Men jag orkar inte, jag har verkligen kämpat med naturkunskapen.
Jag kan inte göra mer än så.

Jag är inte arg på min man,
men lite irriterad.
Han kan inte bestämma sig,
(vilket kanske inte är så konstigt, både flytt & starta eget är stora steg i livet)
men han blir liksom så inne i sig själv.
Han glömmer mig inte helt,
men han sätter mig i typ 5:e hand.
Det känns ovant.
Men men.

Jag orkar inte tjafsa.
Jag låter honom hållas,
vad annars kan jag göra?

Nu ska vi sova..
tror jag.
Om han kommer snart....

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0