Scones och fekke!

Igår var jag och Baby hos Chrille och  badade bubbelpool och softade lite, mysigt som bara den!
Det var jag, Bias, Jimmy, Mange, Emmo, Chrille, Fannie, Piere och tre tjejer som Emmo kände.

Det var rätt soft faktiskt, förutom att en av tjejerna var väldigt hmm.. hur ska jag säga.
Billig?

Ingen av oss hade träffat henne förut och det första hon gör är att slita av sig BH:n i poolen.
Men i alla fall...

Jag var nykter, men alla andra drack bärs, vin, cider eller vodkadrinkar.
Jag skulle köra hem.
Det var rätt skönt att vara nykter, jag tycker man blir så jävla begränsad när man dricker.
Jag kan inte köra bil, jag måste tänka på hur jag beter mig och så gör jag av med en massa pengar.

Ikväll ska jag i alla fall dricka!
Min man är chaffis idag ;)
Vi ska hem till min gamle vän Cattis idag, det ska bli sjukt kul!
Har inte varit med henne på hundra år, fast vi har sagt massor med gånger att vi ska fika eller gå på krogen så har det alltid krockat med något annat varje gång vi försökt.
Men nu jävlar!
:D

Jag och Baby vaknade halv tolv idag och så tyckte han att vi skulle baka scones, sagt och gjort!
Fast vi fick vänta lite, för det var strömavbrott IGEN.
Inatt vart det strömavbrott vid typ 12.
Jag o älsk stod i duschen och så slocknade allt!

Det var ganska mysigt :)
HELA JÄVLA VÄSBY OCH SOLLENTUNA SLOCKNADE!

Fett ballt!

Sen kom strömmen tillbaka och då kunde vi sitta kvar på verandan och mysa lite till!

Nu sitter min man och tycker att jag ska sluta skriva, så det är väl bäst att jag gör det!
Vi ska till centrum och kolla vad det är för fel på hans telefon, den muppar sig och vill inte ta emot sms.
Han lämnade nyss in den för att högtalaren hade gått sönder.
Mupp.

Men men,
nu måste jag get dressed for success!
;)

Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0