sitter. men inte hemma.

Nu sitter jag hos Riccardo.
Det är roligt.
(Det är därför jag sitter här)

Idag har jag jobbat, det var stressigt.
Men kul.

Kommer sakna duka :(

Nu öppnade Riccardo en champange-flaska.
:)
Gott!
Men jag ska vara nykter.
Tydligen.
Bias hällde upp skumpa till sig nu, så att....
Så kan det gå!
Jaja, jag kör väl då!

Imorgon är en långsam söndag.
Som alla andra söndagar.

Det som stör mig mest är att det skulle kunna vara lördag för mig imorgon.
För jag skulle kunna vara ledig, men såklart så glömmer jag min bok som jag måste ha till provet på tisdag i skolan så jag måste åka till skolan och hämta den imorgon.
Pucko-Hanna.
Japp.

Nu kom det mer folk och nyss såg vi ms. äckel.
bias ropade ett fult ord.
Och vädringsfönstret var visst öppet.

Fniss*

Nu ska jag vara social.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0