Utgång!

Nu ska vi ut och festa, vi glada studenter!
Ska bli riktigt najs faktiskt, jag är taggad :)
Ska dock inte kröka järnet, det är överskattat som F-A-N.
Och dyrt.
Jävla krogen.

Jag ska ta några drinkar här hemma, kanske lite vin också.
Sen blir det en cola på krogen typ ^^

Inte behöver jag alkohol för att ha kul inte!

Jag funderar på att bli nykterist.
Eller ja, bara dricka när det verkligen finns något att fira.
Helgsupandet suger!
Jag får inte köra bil, jag blir fattig och min lever skrumpnar.
Palla det liksom?

Jag ska skaka rumpa ikväll,
jag jävlar vad jag ska dansa.


Jag är nog inte som andra studenter...

Nu blir det smink och mat.
Adjökens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0