Varför jag?

Jag är jättesnuvig.
Igen.
:(

Och så måste jag plugga naturkunskap.
Varför måste den här skolan gör alla fel de kan?
varför måste jag sitta och skriva två uppsatser och göra ett prov,
för att de har gjort ett misstag?

Varför just jag?

Suck.
Jag orkar inte!
Jag kommer aldrig få chansen att känna att det äntligen snart är över.
Jag kommer plugga ända fram tills det verkligen är över.

Usch, jag blir så trött.
Trött ja, det är jag också.
Vädret piggar ju inte direkt upp mig heller.
Spöregn....
Snälla ta mig härifrån?

Nej men usch så neggo jag är.
Fy.
Men ibland måste man klaga lite också.

För övrigt är livet bra tror jag.
Mycket att göra och tänka på.
Mycket att fixa och mycket att handla.
Och ingen tid och inga pengar.

Toppenkombination...
Men det är lön på fredag!

Nu ska jag hugga in i min naturkunskap.
Ikväll ska jag kolla på frusna män söker med min man :)

Tuddelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0