Varför man inte vill bo i norrland, grattis och fixa

Igår kväll kollade jag av alla människor på väderleksrapporten.
Det var ganska underhållande just igår.

"I södra Sverige kommer vi i morgon att få se temperaturer mellan 21 och 27 grader varmt.
Däremot, i norrland kommer vi kunna se hur graderna sjunker till runt 2 till 0 grader och
vi kommer även att få se en del snöbyar på sina ställen"


WTF?
Snö?
:D

Väldigt jävla mega strange.

Ja, själv tänker jag sitta här i varma solen och äta glass och bli brun (öh... röd)
Stackars ni i norrland alltså.

Alltså jag förstår att folk blir förvirrade av vårat klimat.
I vårat underbara land (som är ungefär 150 mil långt) kan temperaturen diffa med 30 grader.
30 grader!
Det är fär fan sjukt.

Any how.
Idag vill jag säga grattis till min gamle vän Jack(ass) på 19 årsdagen.
(hurra hurra hurra hurra)

Jag tycker om dig för mycket för att låta dig försvinna så, JA,
 vi ska ta våran omtalade fika (som aldrig blir av) någon dag.
:)

För er som inte vet vem denna människa (eller ja, jag brukar kalla honom för katten) är,
kan jag berätta att han och jag var de som umgicks i princip dagligen under hela 9an.
Vi hade väldigt roligt tillsammans då :D
(och någonstans finns hoppet om att vi ska hitta tillbaka till varandra efter allt som hänt...)

Idag är en fixa-dag, precis som alla andra söndagar.
Jag ska plugga, fixa tvätten, dammsuga lite och vara ute i solen och greja lite.


Måste bara säga en sak som ingen kommer förstå men jag bara måste:
Din olycka, är min lycka.


Det låter fett elakt men jag har fått tillstånd att tänka så,
och ni som kanske eventuellt fattar håller nog med mig, haha :)
Det gör i alla fall Bias.


Skadeglädje, den bästa glädjen.


Nej, nu är det dags för frukost.
Tobias började jobba kl 6 i morse så han åt inget.
Han kommer väl vid 3 ungefär och då vill jag vara klar!
Jag har redan duschat och rakat benen så nu är jag redo för solen.
:)

Hej då alla grobianer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0