Vi njuter.

Vi njuter av det.
Det är helt sjukt.
Vi skrattar åt dig.
Skrattar åt din olycka och vi tänker:
"Vad var det vi sa".
Det känns bra.

Du förlorade något så mycket bättre för henne.
Bad luck.


------------------------------

Nu sitter jag och skriver klart min lab-rapport.
Den är strax klar,
bara slutsatsen kvar!
Sen är det bara en uppsats kvar!

Älskling har lovat mig att komma hem i tid idag,
för vi har inte hunnit vara så mycket de senaste dagarna.
Mycket och göra för både mig och för honom.

Imorgon ska jag jobba,
Chefen ringde och ville att jag skulle ta ett helpass, sweet!
Det är bra pengar på ett helpass :)
Slutar 19.30, inte så farligt sent heller, kalas!

Sara ringde nyss och bad mig ta några pass av henne också,
så jag ska jobba ganska mycket i juni.
Känns skitbra.

Bra pengar, det behövs för jag får ju min första TNT-lön i juli.
Och den lär inte bli så stor eftersom att jag inte jobbar mer än typ
7 dagar innan det bli juli, haha.

Nej, nu ska jag fortsätta plugga.
Tänkte bara meddela att vi njuter av hans olycka.
Tihi.

Adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0