bilder :)

Här kommer lite efterfrågade bilder på alla möjliga.
Enjoy!

Johanna ser väldigt arg ut ^^
Donken innan Harry B James :)
Lite halvdragen Nixon :D <3
Min pojk <3
(numera har han rakat av håret hihi)
Lajnus!
Linus :D
Mongo-linus :)
Linus igen :)
Älskade Jonis <3
Fasters minsta stjärna.
Fasters pärla
Igen
Storasyster o lillebror
2 av fasters 3 stjärnor
fasters buspojke
Fasters 3:e stjärna
egooo
Jag innan krogen
Mitt hår när det var nyklippt :)
Precis nyklippt.
Kort men väldigt lockigt :)
Måste klippa upp det igen!
Jag, så jävla jag.
Typiskt mig ^^

Så, nu har ni fått lite bilder :D

Det blev ingen date me Johanna idag :(
Vi är alldeles för upptagna flickor med mycket saker att fixa ^^
Haha <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHHAHAHA arg tjej på donken!! HAHAHA

2008-11-06 @ 17:09:37
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha jaa verkligen! det är väl typ inte ens fönster i det där lilla rummet :O

Där vågar jag inte sova själv.

Antingen mellan er, eller så tar jag loftet och ni klaustrorummet ;)

Eller så hittar du någon jag kan sova med ;D

2008-11-06 @ 17:11:50
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0