bio,mys och massa kärlek

Oj vilken mysig kväll!
Har just kommit hem till Linus, jag och min baby har vart och sett Saw 5 på bio.
Den var rätt bra, tyvärr inte sådär psykoligisk och spännande utan mer förutsägbar än de tidigare filmerna... :/

Just nu står min kära man och pussar mig på halsen medan jag försöker skriva här ^^
Vi tänkte gå ut ikväll men han är lite tröttig.
Så det blev att vi åkte till Lajnus istället :)
Alltid lika trävlans det också :)

Imorgon är det söndag, den är ju sådär.
Ska bara dega hela dagen fram tills jag ska vara tränare på kvällen.
Mor och far är på landet men kommer hem imrn :)

Min pojke är så söt.
oj vilka söta saker jag fått höra idag.
(skriver ner de när han inte ser hahaha)
*äta upp niclas*

Nu ska jag vara social med pojkarna :)
Hörs imrn!
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0