:D

HAHA!
Andrea, nu måste du berätta vafaaan du lyckades med? :D
Barnvakt, yäh ^^


--------------------------------------

Ska snart åka till jobbet.
Sitter och dricker te.
Min man stängde av alarmet imorse också så jag vaknade med ett ryck kl 6.41 och bokstavligen knuffade honom ur sängen.
Han börjar 7..
Han satte sig på sängkanten. Tittade på mig med jäääättetrötta ögon. Tog på sig kalsonger. Tittade på mig igen. La sig ner och gosade in sig i min hals.
TOKMYS.
Han ville verkligen inte gå upp, jag fick tvinga honom,
Han satt där på sängkanten jättelänge och bara satt.
Skitsöt!
Hur tröttnos som helst :)
Åh han är så fin....

Nu måste jag plocka undan frullen, har lite att berätta senare idag så läs mina uppdateringar later on!



Jag är så glad att du stöttar mig,
vi kommer klara det.
<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha. stod ute med ryssen och hans polare sebban. sa till honom "du har stora händer. du vet vad man säger om killar med stora händer?" - flin. ja det gör jag. "okej.. så stämmer det på dig då? ;) " alkholiserad andréa. väldigt pinsam.

2008-11-10 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0