:)

Fan vad glad jag är.
Alltså jag vart så lättad imorse, ni anar inte.
Hela dagen har vart lugn och skön och för första gången på länge har jag känt mig avslappnad!
Jag har som sagt haft en ego-dag, sitter med nymålade naglar nu :)
Ska dammsuga lite på övervångingen när de har torkat och sen ska jag sminka mig.

Min man skulle jobba över lite så han kanske är här vid 5 eller något sånt.
Ikväll ska vi till Garage, Linus är tyvärr inte hemma men jag tror att Jimmy och några av hans kompisar kommer med.
Johanna ska dit också, sen skrev Fannie och frågade vad jag skulle göra ikväll så vi får se om hon kommer också :)
Har sagt till Mange och ringa mig också, hoppas på att han inte jobbar och kan följa med oss :)

Måste berätta om klippet vi gjorde igår!
Jag och Johanna och älsk var i centrum.
Vi gick förbi Intersport och det visade sig att de hade värsta rean!
Minst halva priset på allt i butiken!
Vi gick in och kom ut därifrån med 4 par skor :D
3 par DC-skor och ett par PUMA-skor.
Jag betalade och det vart bara 1020:- :O
Vi räknade ut att vi hade sparat 1900 spänn, helt sjukt bra!


Jag fick ett par skor, älsk 2 par och Johanna ett :)
De ska betala mig när lönen kommer så det var tur att jag var rik ^^
Haha

Skitsnygga skor för typ inga pengar alls :D
Lycka!
Älsk köpte en skiiiitsnygg affliction-t-shirt för ett presentkort på NOW också :)
Sen köpte han en tjocktröja och en t-shirt på New Yorker.
Han var ritkigt shoppinggalen igår haha :D
Jag köpte ett par jättesöta jeans till min brorsson som fyller 1 år idag på H&M också.

Igår var en bra shoppingdag :D

Nej, nu ska jag dammsuga.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0