Hur allt gick till :)

Hej underbara ni!
Måste börja med och säga att jag är jätteglad att ni fortfarande läser, för ni som kan göra det vill jag ska läsa :)

Anledningen till att jag satte lösenord är Niclas ex.
Hon har som sagt sökt upp min blogg, PA (som jag inte använder) och min facebook och försökt att hålla råkoll på mitt liv.
En aning scary right?

Anyhow.
Nu är det bara mina vänner som kan läsa och det känns både bra och dåligt.
Förlorar massa läsare men slipper massa problem.


Tänkte förklara lite hur fan allt gick till, jag vet knappt själv, men jag ska försöka :)

Det började med att jag och Johanna tjatade ner Niclas (aka.  Nixon/Nix)  och Linus till Garage för lite mindre än en månad sen.
Där satt vi och snackade hela kvällen och det var skithärligt.
Jag hade träffat Nixon förut när jag var tillsammans med Tobias men då hade vi inte pratat speciellt mycket.
(Ja, Niclas är Bias gamla kompis.)
Efter kvällen ville både Nixon och Linus ha mitt nummer så då fick de det.
Jag skulle köpa piercingsmycke av Linus var tanken, men det vart att vi började umgås istället :D

Dagen efter krogen skulle jag åka på släktmiddag.
Fick ett sms på morgonen från Niclas som frågade vad jag gjorde och vad jag hette i efternamn (så att han kunde lägga in det i telefonen)
Sen började vi smsa en hel del.
Som kompisar.
Niclas hade flickvän (i ett dåligt förhållande) då så det var inte alls något flirtigt eller så, vi bara pratade och vi insåg hur lätt vi hade och prata med varandra.
Det var rätt sjukt.
Efter bara några ord kändes det som att vi hade känt varandra i typ 10 år :O
Nixon säger samma sak, det bara klickade.

Vi började som sagt umgås mer och mer efter den där kvällen.
Johanna var med de första gångerna men sen åkte jag även dit ensam för att hon jobbade.
Kändes så naturligt att umgås med både Nix och Linus.
Jättehärlig känsla verkligen!
Umgicks med både Linys och Nix ensamma också.
Det var inte så populärt hos Nixons ex att han var med mig ensam en söndag när hon jobbade.
Tyvärr har hon hela tiden trott att han lämnade henne för mig men så är alltså inte fallet!
Det var inte min plan och inte hans plan.


Det bara blev så men jag förstår henne, varför skulle hon lyssna på oss?
De hade haft problem fram och tillbaka i typ ett halvår och när jag och Nixon började umgås så råkade det bli så att han gjorde slut.
Det var alltså INTE pga mig.
Vi gjorde ingenting innan han blev singel.
Visst, han började flirta med mig lite grann men han är ju väldigt flirtig som person och det var verkligen bara oskyldigt flirtande.

Han gjorde slut med henne för typ 2 veckor sedan, jag vet att ni kommer tänka shit vad fort han bytte då!
Men som sagt, vi klickade så oerhört bra från första dagen.

Några dagar efter han hade gjort slut vart vi lite mer "mysiga".
Vi satt tillsammans i soffan och sånt där gosigt.
Helgen efter han gjorde slut var vi på Garage igen.
Vi började mysa ganska mycket och tillslut kysstes vi.
Jag var rätt full, men väldigt medveten om vad jag gjorde.
Det var inte lätt för hela tiden tänkte jag på att jag inte ville såra Bias och svika honom genom att vara på en av hans gamla vänner.

Men känslor går inte att kontrollera så jag tillät mig själv att våga, vilket kändes jättebra efteråt.
Dessutom har Bias gjort exakt samma sak mot Nixon med en annan brud och han har inte varit världens snällaste mot mig heller som ni vet. 
En väldigt viktig sak är att det här är verkligen inte fråga om någon hämnd, verkligen inte.
Jag tycker om Niclas, jag gör verkligen det.

Efter första kyssen vart det måååånga fler kyssar.
Sen vart smsen väldigt flirtiga.
Kvällarna vart väldigt mysiga.
Vi började tycka om varandra.

I fredags hjälpte jag och Linus Niclas att flytta ut från hennes lägenhet.
Jag körde min bil och Nix körde sin pappas.
Linus var trevligt sällskap i båda bilarna haha.
Även Nix's bror var med.
Flytten gick rätt effektivt.
Tror att vi åkte med grejer i 4 omgångar sen var nästan allt klart.
På kvällen sov Nixon hos mig, vi hade bestämt det, dels för att han hade inte hade någonstans att sova (dålig bortförklaring haha) och sen självklart för att vi ville det.
*hihi*

Han skjutsade mig till jobbet jättetidigt på lördagen och sen kom han och sov med mig på lördagskvällen också.
Vi hade det hur mysigt som helst hela helgen och känslorna växte.
På söndagen låg vi och pratade och funderade på vad skillnaden skulle vara om vi skulle säga att vi vart tillsammans eller inte.
Vi hade sagt att vi skulle ta det lugnt, men vi insåg att det kommer inte bli någon skillnad på hur vi var mot om vi skulle säga att vi var tillsammans.
Vi skulle ju fortsätta mysa hela tiden, sova med varandra och vara som ett par.
Bara det att vi inte hade sagt det rakt ut.
Därför bestämde vi oss efter många diskussioner om fördelar och nackdelar att vi skulle bli tillsammans "redan nu".
Vi blev tillsammans den 2/11 - 2008 :') <3

Vi är inte jätteskrytiga och berättar det inte för hela världen (ännu en anledning till mitt lösenord här) utan vi låter folk komma på det med tiden.
De som jag vet, som vet om det, är: mina föräldrar, Linus, Johanna, Tobias (han tog det väldigt bra och sa att han alltid kommer stötta mig genom allt även fast han saknar mig. Tack! <3), ni som läser bloggen sen jag satte lösenord på den, killarna på hans jobb, allt folk i badmintonklubben, tjejerna på jobbet osv.

Hans famlij har en liten aning tror jag men jag har inte HUNNIT träffa de än.
En hel del folk, men det är liksom "rätt" folk.
Det är inte så att vi ringer upp hela vår telefonbok och sätter en annons i tidningen.
Folk får förstå, för vi döljer det inte, men vi skyltar inte med det heller.

Det som är lite spännande med mig och Nix är att ingen av oss har den här "nykär/pirr-i-magen-känslan" hela tiden.
Vi är bara förbannat trygga med varandra och känner att vi verkligen tycker om varanda.
Jag litar på honom redan nu och känner mig faktiskt inte rädd för att bli sviken som jag brukar vara i början av ett förhållande.
Samma sak från hans håll, han är trygg med mig.
Självklart är han lite orolig att jag ska lämna honom nu när Bias säger att han saknar mig men vi har diskuterat det där och jag har sagt att det kommer inte att ske.
Vi tycker om varandra väldigt mycket och vi har insett att vi är jävligt bra tillsammans :)
Det ska bli jättehärligt och utveckla vårt förhållande, vi gör det varenda dag.
Vi känner inte varandra superbra än och det är det som är så mysigt.
Jag vet att det låter konstigt och att man "borde" lära känna varandra innan man blir tillsammans men det behövs verkligen inte med oss.
Vi är otroligt likasinnade och det känns som sagt att vi har känt varandra i typ 10 år.
Vi har ingen som helst press på hur allt ska bli, för när vi är med varandra blir allting bara och det blir alltid så jävla bra! :)
Jag är sjukt glad att vi hittat varandra och det här kommer bli intressant, tokmysigt och jättehärligt.

Nu vet ni om hur det gick till.
Fort gick det men fan vad härligt det är!

Hoppas ni är lika glad som jag :)

Nu ska jag äta frukost, haha.
Sov hos Nixon, fick skjuts till Märsta station kl 7, åkte hem och gick och la mig ^^
Är ju ledig idag :D
Ska leka med Johanna sen, ska bli asmysigt.
Har saknat henne massoooor!


Och snälla ni,
KOMMENTERA MER NU NÄR NI LÄSER SÅ ATT JAG VET VILKA SOM LÄSER!

Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag läser inte.. :O

2008-11-06 @ 12:52:43
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vet inte vem snubben är :O :S

2008-11-06 @ 13:29:25
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: micke

hej

2008-11-06 @ 14:19:13
Postat av: Johanna

Ja när ska vi alla flytta ihop då? :D

2008-11-06 @ 14:58:42
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jag läser absolut inte ;) Och va kul för er! :D

2008-11-06 @ 17:11:20
Postat av: Rockabilly babe

ni kan ju inte bli tsm den andra, det e ju våran dag!!!

2008-11-06 @ 19:48:15
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0