jag har inte haft tid!!

FÖRLÅT för dålig uppdatering.
Har verkligen inte haft tid.
Jobbade hela helgen, sov tidigt på lördagen, var på kalas efter jobbet igår och idag har jag jobbat hela dagen.

Just nu är jag hemma hos älsk, vi har nyss kommit hem från ICA .
Vi ska baka pizza till middag :D

Hur gott är inte det?
Han står ute i köket nu och fixar med maten så jag passade på att smita in till datan (A)

Vi båda har otroligt dåligt med pengar, fast jag har lånat ut 1500 spänn t Nixon och Johanna så egentligen är det inte mitt fel att jag är fattig ^^
men om en vecka är det lööööön :D
wonderful!
Aldrig förr har en månad känts så seg tror jag. :O

För den lönen ska man handla julklappar...
Jag och hjärtnosen ska åka och ta en heldag med shopping :)
Myspys.
Dock INTE i Kista, jag är sjukt trött på den gallerian.
*undrar varför*

Nej, om man kanske skulle hjälpa sin man med matlagningen?
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Rockabilly babe

Ok.

2008-11-19 @ 14:29:35
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Andrea

helt ärligt. nu tycker jag att det är dags igen. garage och en uppdatering av din blogg ;)

2008-11-19 @ 18:39:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0