Ledig flicka :)

Idag är jag ledig, så jävla skönt.
Sparkade ur min pojk ur sängen vid halv 8 i morse, han skulle på kurs idag igen och skulle vara i Enköping halv 9.
Sen när han hade åkt gick jag och la mig igen och sov tills nu.
Väldigt skönt, väldigt välbehövt!

Idag ska jag leka med Johanna, när hon slutar skolan.
Får se vad vi hittar på, vi lyckas alltid åstadkomma något trevligt iaf :)
Men först ska jag äta frukost och städa lite här hemma.

Jävla deppväder ute då! :O
Inte najs alls.
Bara grått, grått, och så lite brunt.
Guuuud så tråkigt.

Ikväll ska jag iaf träna, ska bli skönt och kul.
Jag har inte så mycket mer att säga just nu, är lite off.
Skriver väl mer sen om jag får lust *mycket troligt*

Tjipp.




Jag vill inte det här,
snälla låt mig slippa.
Jag gör vad som helt för att undvika
mer problem och mer oroligheter.
Låt det bli bra nästa vecka.
Jag pallar inte en till dal i berg-och-dal-banelivet. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0