Nananaa!

Jag har bestämt att den här dagen ska bli en ego-dag.
Jag har duschat, rakat benen, haft fotvård och snart ska jag måla finger/tånaglarna, noppa ögonbrynen och smörja in benen :)
Riktigt mysigt med en egodag!
Längesen jag tog hand om mig själv, så det är på tiden.

När jag är klar med alla "skönhetssaker" ska jag baka tror jag.
Det var typ hundra år sen jag bakade och det skulle vara roligt.
Det är ändå bajsväder ute, så man kan lika gärna vara inne och mysa.
Kan passa på att baka fikabröd till mammas 50årsfest när jag ändå är på g :)

Nej, nu ska jag sätta fart.
Ikväll blir det som sagt utgång.
Ska bli skitkul eftersom det var ett tag sen nu :D

Hörs senare.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Rockabilly babe

jag ville inte vara där.

2008-11-14 @ 13:47:32
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0