Partyhatten är på!

Nu jävlar mina vänner, nu jävlar ska här njutas av livet :D
Jag har spetsleggings, fin top och självklart partyhatten på mig redan och klockan är bara 5!
Tänkte att min man ska slippa glo på mig när jag  fixar mig så jag har redan gjort mig i ordning :)

Jag är astaggad, även fast jag inte ska dricka :D
Skithärligt och komma ut och träffa folk, har inte vart ute på krogen på två eller tre veckor nu :O

Appropå nada, tar nog bort lösenordet på bloggen snart.
Ska bara få det "godkänt" av Niclas.
Det finns ju en risk att det blir strul igen och det orkar vi inte.

Så vi får se när det blir :)

Hörs imrn eller något, jobbar 10-19.
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0