ACDC-konsert, jobbsnack och lite annat

Vad ska jag göra med mitt liv?
Jag är totalförvirrad!!

Jag vill åka till Spanien (jag SKA vet bara inte när)
Jag vill hitta en trevlig pojk som kan älska mig i alla väder och alla dagar (kommer göra det också, men fan vet när)
Jag vill tjäna pengar och ha ett jobb där jag trivs som fisken i vattnet (vill inte ha ångest på söndagkvällarna)
Jag vill slippa tänka så förbannat mycket och bara leva livet utan att ha allt så planerat (jag är ett kontrollfreak, hur ska det gå till?)

Imorgon mina kära vänner, är det min sista jävla dag på TNT.
Jag är så nöjd!
Det känns så förbannat bra!
Och idag har jag fått mitt kontrakt hemskickat från GINA också, så nu är allt påskrivet och klart.
Det dåliga som har hänt är att min chef (som jag även var anställd av på DUKA) har fått sparken och det suger stehårt.
Jag tycker supermycket om henne och helt plötsligt är det inte henne jag jobbar för...
Så mitt nya jobb kommer inte bli som jag tänkt mig, men det löser sig nog ändå!


Jag är ledig på måndag, ska bli skönt med en långhelg.
Ska nog shoppa lite kläder på måndag förresten :)
Ikväll har jag bara suttit och fixat med Spaniengrejerna.
Skrivit till en av mammorna och fixat.
Känns så jävla kul att det verkligen händer!!!
Jag kan knappt vänta, vill bara åka!

En bra sak är att jag kommer att ha med mig en bärbar dator där nere som jag ska få av lilla pappsen så jag kan fortsätta blogga och hålla kontakten med alla här hemma! :D
Dock tänker jag nog skaffa mig en till blogg, som jag bara skriver om au-pair-livet i.

Nu ska jag nog börja plocka ihop mina TNT-kläder.
Får inte behålla de, antagligen för att man kan "klä ut sig" och hämta paket (läs sno paket) om man har kvar de när man inte är anställd längre (det verkar ju jävligt roligt!?)
Anyhow.
Har tömt bilen idag också, hade typ 10 st 50cl Lokaflaskor med alla möjliga smaker i bilen haha.
Så imorgon ska jag panta ^^

Ska bli så skönt att komma bort därifrån.
Dock kommer jag sakna uppmärksamheten från alla killar (A)
Kommer sakna alla pojkar som alltid kommer till mig och kramas, kallar mig för typ "snuttan, gumman, hjärtat, sötnosen" och alla andra härliga och roliga människor som är där.
Men det får man ta, haha.

Igår beställde förresten Mika biljetter till Bullet :D
Jimmy ska också gå med, han ville det och Mika sa att det var OK.
Appropå konserter!!!
AC fucking DC kommer hit i februari :O
Biljettsläpp på lördag klockan tio.
Tyvärr kan inte jag hänga på internet och kämpa för en biljett eftersom jag är i Köping. :(
Får se om Mange lyckas få tag i några plåtar.
Vore sjukt ballt och se dom!
Inte för att jag är världens fan men man måste fan ha sett de, de är ju legendarer!
De har inte vart här på 8 år och de lär väl knappast återvända...
Vi får se om jag går, jag kanske rentav är i Spanien? :D


Johanna:
Haha ja!!
Vi flyttar ihop Johaini :D
Haha!
Jävla mupp ;)
Du får laga maten om jag handlar haha.

WIE :D
Utgång imorgon då!
Ja visst, vi kan gå ut med hundarna först, eller.. de kan gå ut med oss ^^
Vi kan vara apfulla så får de hitta hem åt oss ;)

Vet inte varför du så ofta får din egna lilla rad i min blogg, men det blir bara så.
Du är så söt så jag bara måste :) <3

Nu ska jag fixa med TNT-kläderna och sen duscha.
Sen ska jag sova.
Astrött!

Tjipp



Jag är orolig för att du inte kommer kunna låta bli
Du kommer göra något du ångrar
Eller så kommer det bli ni
Fyfan vad äcklad jag blir i så fall
Fast nej, hon är inte din typ.
Eller?
Vad är din typ egentligen?
Du tar det du får verkar det som...
Men du ska ju vara ensam så vi får väl se vad som händer
Du rör inte henne om du är smart
Gör du det, så kommer sanningen om henne fram
Det kan du skriva upp!
Då jävlar blir det en stor cirkus och jävligt mycket hat från alla möjliga håll.
Men då har du fanimej förtjänat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0