aldrig vart m om ngt sjukare :D

Goddagens!
Igår blev en sån sjukt härlig kväll alltså!
Helt störd också för den delen, haha!


Det började med att jag fick panik över att klockan var så mycket när jag var klar med duschen så jag bestämde mig för att vara nykter så att jag kunde ta bilen till Märsta (klokt val!)
Jag bestämde mig för att sminka mig hos Johanna så jag åkte.

Kom på att jag inte hade ätit middag så jag tiggde lite nudlar av Johanna ^^
Sen hos Johanna sminkade jag mig och åt goda nudlar :)
Andrea kom dit efter en stund och vi hade det allmänt trevligt :)
Jag vart förövrigt kär i Johannas ena hunds valpar, så jääävla söta!

Vid kvart i tolv drog vi till KC/Garage.
Där mötte vi resten av alla brudar och alla var rätt dragna :D
Kändes lite trist och va nykter bland en massa fyllon men det gick ;)
Haha

Vi gick in och jag hann knappt komma innan för dörren innan jag fick ett TOMT sms från Dennis, Bias kompis.
Jahapp?
Tänkte svara och fråga vad han ville, men precis då ringde han :)
Han var som vanligt askalas och frågade vad jag gjorde.
Jag sa att jag var på Garage (jag satt inne på Garage med Andrea just då)
Han frågade om jag var full men jag svarade att jag var nykter för att jag körde, då vart han aslycklig och sa åt mig att komma och hämta honom i Rotebro för 300 spänn :P

Sagt och gjort, jag åkte och fick med mig trevligt sällskap i form av Andrea :D
Sen mötte vi honom där och så åkte vi tillbaka till KC.
Där inne hade det blivit fullt av folk men jag var halvsugen på att dansa för jag var ju som sagt nykter och de spelade sån musik som bara är "bra" när man är lite dragen ^^
Så jag och Dennis gick in på Garage och satt där och snackade en massa skit.
Det var jättetrevligt faktiskt :)
Så småningom kom Rick också och då började de diskutera att jag var "världens vackraste kvinna" och att de älskade mig sååå mycket^^
Dennis var aspackad och snackade en massa fylledravel om att jag var en "sån jää''vla bra tjej" och om mig och Tobias och att han tyckte att Bias hade gjort världens misstag som dumpade mig och en massa annat ^^ 
Han är så brutalt rolig när han är packad alltså :D
Det vart en hel del allvarligt snack också men det är sånt som jag inte vill skriva ut.
Så resten av kvällen var jag mest med Dennis och så flög jag på Johanna och gänget lite då och då.
Dennis köpte några cola till mig och baccardi till honom och så satt vi bara i sofforna inne på Garage och hade det allmänt najs :)
(måste bara säga att jag vart skitförvånad över att han ringde mig, han brukade ringa ibland när jag och Bias var tillsammans men jag trodde aldrig att han skulle ringa nu...Dessutom vet jag inte om det är så poppis hos Tobias, men det var trots allt inte min idé...)

Sen när de stängde skjutsade jag i alla fall hem Dennis som var helt galet full.
Han sa att han mådde illa, jag förstår honom,
Han hade druckit en liter jäger, en halv mintu och en jävla massa baccardi på Garge xD
Den grabben är inte normal, han tål äckligt mycket och jag vet inte hur många gånger han "förat" på en sjuttis...
Stört!
Anyhow.
Dennis försökte få mig att skjutsa honom till Sollentuna till någon av hans polare men jag orkade verkligen inte.
Så jag släppte av honom hemma och sen åkte jag hem.
Var hemma vid kvart i fyra och stupade i säng direkt.
Fick sms från johanna att hon var hemma, så då kunde jag somna tryggt :)
Sen vid 5 ringde Dennis men jag ORKADE verkligen inte svara, för jag antog att han bara skulle fyllesnacka.
Han ringde alltid mitt i natten när jag och Bias var tillsammans och skulle bara berätta hur jäääävla full han var xD
Haha!
Så jag tryckte bort honom och sen ringde han igen.
Då stängde jag av telen, pallade inte mer.
Sen nu när jag vaknade fick jag världens chock!!!
Dennis hade skickat två stycken mms.
Samma bild, men olika texter.
I det första stod det " jag är i sollentuna, jag har cyklat"
och i det andra stod det "Snälla, kom och hämta mig. Jag är i Sollentuna, jag har cyklat. jag vill såva (med Å ^^) Varför skulle jag cykla?
Jag dog!!
Den sjuka jäveln hade CYKLAT asdyng till Sollentuna!!!

Det är typ 1 ½ mil!
HAHAHAHAHA
Han är sjuk i huvudet alltså :D

Det var min kväll det!

Nu ska jag fixa lite här hemma, vi ska fira pappsen idag :)
Men först kommer det annat besök hit, som jag inte nämner vid namn (A) :)
Ska slå in pappas paket också!


Ha det
Tjingeling


Vimmelbild nr 9284

Jad bjuder på den, ser helt mongo ut men xD


Kommentarer
Postat av: Andrea

Han var FULL :O

2008-10-20 @ 17:50:04
Postat av: Andrea

Han var FULL :O

2008-10-20 @ 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0