Älskar livet!

Allt är bara så jävla bra!
:D
Jag älskar livet, vet ni det?? :D

Har nyss kommti hem från mitt roliga jobb, fick skjuts hem av Mika :)
Han skulle få pengar för BFMV-biljetterna och så sa han att han kunde hämta mig vid stationen :)
Väldans snällt.

Har smsat massoooooor idag med 2 pers (A)
JUST DET!!
Glömt och berätta det!
Jag ändrade mitt abonnemang igår så nu smsar jag hur mycket jag vill till alla nät för 99 sketna kronor i månaden :D
SÅ JÄVLA NAJS!!

Kan trakassera alla nu ;)
haha :D

Imorgon är sista dagen innan jag är ledig i 2 dagar :D
Åh, livet äger!
Nu ska jag äta middag med min papps :)

Helgen kommer också bli förbannat bra, trots att jag ska jobba <3 :D

Tjing från en glad och lycklig Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0