Arbetslös för en dag :D

Idag har jag sovit läääänge.
Somnade vid halv 11 igår och sov tills nu.
Riktigt skönt.
Idag är jag arbetslös ^^
Haha!

Som ni vet börjar jag inte på Gina förrän imorgon :)
Så idag är en riktig slappdag, så jävla najs.
Ska väl äta frukost strax och sedan ska jag ta det lugnt, fixa i ordning mig och sen ska jag åka till centrum.
Ska handla lite kläder, om jag hittar något jag tycker om, sen ska jag handla lite saker inför vår minitävling som vi ska ha för barnen som vi tränar på söndagar :)
Myspys!
Tror att min brud Johaini kommer att joina mig i centrum och det gör ju saken dubbelt så bra :D
Dessutom har jag någon som kan hjälpa mig att bära då, hihi ;)

Det känns som att det här kommer bli en riktigt bra vecka.
Börjar ett nytt liv nu skulle man kunna säga.
Nytt jobb, nya kompisar, nya människor, jag får veta det jag vill veta och nya arbetstider och mycket mindre hets!
Dessutom slipper jag riskera körkortet varje dag jag är på jobbet, haha :)

Jag tror och hoppas att det kommer bli skitkul på Gina.
Jobbigt att man jobbar 2 helger i månaden, men å andra sidan är det bra pengar och man är ju ledig andra dagar som kompensation.
Jag kommer jobba i snitt 4 dagar i veckan, vilket innebär 3 dagar ledigt.
På de dagarna ska jag gymma, träffa kompisar, sova, försöka repetera lite spanska och bara ha det jävligt najs.

 Ska köpa gymkort nere på Sport & Fitness igen när jag får lön.
Jag gillar det gymmet :)
Skönt folk som jobbar och gymmar där och inte sååå många spännisar som är jobbiga.
Dessutom är det inte snuskigt dyrt som på SATS.
Det enda som är drygt me fitness är att alla ska fråga vad jag tränar och säga kommentarer som "shit, jag har aldrig sett en starkare tjej"" "vad tränar du, friidrott?", "Hur kan du vara så stark, du är ju tjej?"
Helvete, som att en tjej inte klarar av någonting???
Sen när jag säger att jag spelar badminton skrattar de typ för de tror att det är värsta kärringsporten.
De skulle bara veta hur jobbigt det är!

Jag älskar att bli utmanad, för jag kissar alltid på de där stora biffiga killarna som tror att de ska vinna på styrka ^^
De orkar 3 bollar och sen är de helt jävla körda :D

Men liksom, hallå...?
Jag har vart fucking elit.

Då är man tränad, tro det eller ej! ^^
Och man kan vara stark och jävligt tränad, fast att kroppen är smal och lång.
Jag har långa muskler, inga feta och stela muskler.
Mina muskler syns inte om jag inte spänner de eller går runt i bikini, därför är folk så "förvånade" över att jag orkar så mycket i benböj och gör övningar som inte så många andra tjejer klarar av....
Sånt blir jag rätt trött på, därför är det skönt och gymma med MP3 så man kan låtsas som att man inte hör dumma frågor ^^

Nej, frukost var det!
Adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0