BFMV-konsert :D

Jag ska gå på konsert den 3e december :D
BULLET FOT MY VALENTINE spelar på Arenan vid fryshuset :D
Jag och Mika ska dit och rocka loss, sjukt kul :D

Han skrev sms idag och sa att han ville gå på den och det vill jag med.
Då bestämde vi oss för att gå tillsammans :)
Sen så kollade han upp när den var och så nu när han kom hem och så ska vi väl köpa biljetterna snart :D
De kostar bara 280 spänn, det är ju nästan gratis.
Kommer bli fett tror jag, de är grymma!

Ska bara se till att inte jobba den kvällen men det går säkert att lösa då :)
Riktigt mys med en konsert i december!
Något skoj som lyser upp den mörka vardagen liksom plus att jag har något att se fram emot!

Förut hade jag något annat att se fram emot i december, men det sket ju sig så att säga.
Hehe.
Lucia kommer inte bli som planerat...
Ni som läst min blogg fattar, det räcker så.

Jag vet att lilla Jenny Rydstedt mer än gärna skulle gå på den konserten så jag får väl tipsa henne om det haha.

Jag har verkligen skittråkigt!!
Har ätit mina goda pannkakor och nu känner jag mig som en fet gris.
Åt alldeles för mycket  (hela 2 pannkakor haha) precis som alltid när det är pannkakor.
Jag vill vara med någon, men cp-Jimmy sviker mig och Mange jobbar.
Johanna är på 250dagars-festen och resten av folket har jag inte orkat fråga.

Det SUGER att vara singel :P
Ge mig mysigt sällskap snälla!?

Inte kan jag fly till TV:n heller.
Rick sa att IDOL suger så det verkade inte vara ett alternativ ^^
Bad honom underhålla mig och han sa att han kan dansa och sjunga xD
Haha :)

CATTIS, gamle vän!!
Sjukt skoj att du fortfarande följer min blogg! :D
Tack för din fina kommentar, den värmer :)

Du undrade vart jag köpt hatten!
Jag har inte köpt den, jag har ärligt snott den från Rick ^^
Men den är från H&M och jag ska nog införskaffa mig en egen så småningom.
Hoppas på att den finns kvar annars tänker jag aldrig ge tillbaka Rick's ;)
Haha
Han sa att jag fick låna den tills jag var redo att klippa navelsträngen (=aldrig)
Dessutom sa han att vi var som gjorda för varandra och jag kan inte mer än att hålla med honom ^^

Jag längtar såååå till helgen.
Ska träffa Fredrik på lördag (underbart!!) och sen ska vi nog gå ut på HBJ :D
Det stället är så jävla najs.
Förhoppningsvis följer Johanna med då också!
Och kanske någon av Freddis vänner :)
Blir det HBJ drar vi väl till KC som vanligt, hihi.

Nej usch, måste hitta på något.
Kanske ska skriva lite mitt heliga block eller ta en härlig dusch?
Det brukar alltid muntra upp mig!
Nej nu vet jag!
Egokick!!
Nu ska här nagellack ska målas!
(även fast det kommer försvinna på jobbet eftersom man jobbar så mycket med händerna, men ändå)

Tjotjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0