Dagen/kvällen :)

Nu ska jag ta och skriva ett normalt inlägg, haha.

När jag åkte till centurm mötte jag J där och hennes 2 vänner.
Jag och J gick och fixade det vi skulle sen gick vi och shoppade kläder till mig på Gina :)
Det vart 2 par jeans, 2 linnen och en t-shirt.
Kalasfina var de allihop :D

Efter shoppingen gick vi och handlade presentkort på Stadium som vi ska ha som priser i minitävlingen som jag skrev om tidigare.
Sen gick vi till ICA och där handlade vi massoooooor med onyttiga saker :D
Godis, mer godis, wienerbröd, en chockladboll och köttfärs till middagen :)

Sen åkte vi hem och på vägen hem tjockade vi oss i godiset och det :D
Sen började vi laga mat och så kom min mamma hem.
Sen åt vi middag och sen efter middagen drog vi till Märsta.
Väl i Märsta åkte vi till Linus för jag skulle köpa töjningar till öronen av honom, men tyvärr hade han bara jääättestora eller såna som jag redan har :/
Så då åkte vi till Willys istället och Linus följde med oss som sällskap :)
Mycket trevligt!
På Willys handlade jag en back läsk, muffins, kex och "Mer"-dricka, också till tävlingen på söndag.
Och så köpte jag en tidning til mor och snus till Linus :)

Efter Willys åkte vi hem till Linus där vi spenderade resten av kvällen :D
Johanna och Linus spelade Guitar Hero och jag kollade i tatueringstidningar och dreglade lite över heta tatoos ^^
Sen kollade vi lite på bilder från när Linus snurrade med massa eld-saker, minns inte vad det hette ^^

Sen snackade vi lite mer om allt och inget och sen blev det dags att rulla hemåt.

Det vart en skitbra dag, förutom en liten incident precis innan vi mötte Linus.
Men det är skitsamma nu!
Jag skjutsade hem Johanna och sen körde jag rally hem :)
Vart lite nervös när jag mötte snuten i en korsning men han verkade inte intresserad av mig, tur det!

Imorgon börjar jag på Gina och jag måste erkänna att jag är lite nervös!
Både läskigt och roligt kommer det bli...
Så nu ska jag väl duscha och sen ska jag sussa så att jag orkar upp imorgon.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har!
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0