DAOH!

Jag har otur.
Jävligt mycket otur.
Skit.
Fan.


Monia (chefen) hade glömt att jag skulle komma så hon hade bytt bort sitt pass och jobbade inte nu ikväll.
Så jag ska åka dit på måndag och skriva på mitt papper istället...
Jahapp.
Så kan det gå!

Passade på att shoppa lite när jag ändå var i Kista.
Köpte 3 par örhängen till mig och 3 presenter till Papsen som fyller år den 20e :)
Örhängen var toksnygga, ett par var stora, svarta pluppar med fiskben på, ett par var kedjor som det hängde säkerhetsnålar i och de 3e var ett par svarta ringar med en silvrig stålvajer på.
Asballa!
Värsta rock-örhängena :)
Precis i min stil med andra ord. :)

Snart ska jag ta mig en dusch och sen ska jag nog sova.
Min mor är på bio med sin vännina och pappa är i Göteborg.
Mina vänner är tråkiga och osociala så jag får vara ensam :(

Kanske ska ta tillfället i akt och gråta av mig lite...?
Hehe.

Hörs mer senare.
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0