Det här fick mig att åka igår;)

Den här sms-konversationen mellan mig och Nixon fick mig att åka till Märsta igår :)

Från Nixon:
"Hej vännen. Vad har du för dig? Tänkte bara höra om du ska till Garage ikväll"
Svar:
Hallå :) Jag kom just hem från jobbet :O Ska väl äta middag och sen ska jag ha tråkigt. Det blir inget garage för mig ikväll,ska tävla imrn. Vem ska du dit med då? Puss"
Från Nixon:
"Jag ska dit med Linus och någon av hans tjejer. Vad ska du tävla i då? Visste inte att du höll på med något.
Svar:
"Haha okej :) Jag spelar badminton, har gjort det sen jag var 6 :) Har vart elit men nu spelar jag bara för skojs skull. Ska inte din brud med ut?"
Från Nixon:
".........................Men följ med nu. Jag vill prata mer med dig. Du va roligare utan Tobbe, du pratar mer"

Den där sista raden behövdes, sen var jag övertalad. :D
Dessutom hade jag och Linus haft en sms-konversation några minuter innan där även han försökte få dit mig :P
Så de lyckades, de små pojksen :D

Jag är roligare utan Tobbe.
Så det så!

Jag trivdes kalasbra i hans knä dessutom (A)


Kommentarer
Postat av: malin

kul att du skriver så mkt om

MIN pojkvän

2008-10-22 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0