Det kryper i fingrarna!!

Jag får krupp snart.
Vill skriva av mig allt bara, nu nu nu!
Det här är skitjobbigt!
Undra hur länge jag ska behöva stå ut?
Inte allt för länge hoppas jag.


Johanna, du är helt sjuk i huvet och jag älskar dig.
HAHAHAHA
What a!?
HAHAHAHA!!
:D
Jävla ass! <3


Nu ska jag äta frukost, sen ska jag sminka mig.
Duscha har jag redan gjort.
Ska skjutsa Mangs till Arlanda kvart i ett så lite bråttom har jag :)
Har redan duschat och fått massoooor med söta och galna sms :$ :)
*vill skriva av mig*


Nej, skriver mer sen,
Ikväll är det Banditfest.
Om jag orkar. :S

Alla bangar!!
Fan.
bara jimmy och hans 3 polare som ska dit...
:/ :/ :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0