En väldigt god morgon :)

Hallu, vaknade av att jag var hungrig vid typ 10.
Satte på telefonen och fick 2 jättesöta sms :$ :)
Då blir det alltid så galet mycket mysigare och vakna.
Låg kvar i sängen och gosade med kudden och täcket och smsade med sötnosen tills nu :)

Nu tänkte jag ta tag i mig själv och slänga mig i duschen och sedan försöka äta frukost.
Ska ringa och väcka Linus också så att vi kan åka till stan :)
Vi ska till något ställe där de säljer töjningar och piercingsmycken och sen vill jag gå till Top Street Wear och dregla efter lite heta kläder :)

Jag måste verkligen skärpa mig när det gäller min mat alltså.
Vägde mig innan jag gick och la mig inatt, det var inte okej.
54 kg.
Suck....
Har gått ner typ 3 kg pga oro och stress.
Dessutom försvann 3 kg i somras när jag stressade så mycket på jobbet, men de lyckades jag nästan få tillbaka helt.
Nu är de alltså borta igen.
INTE okej.
Men men, får se till att börja träna mer också, då kommer musklerna tillbaka och hungern också förhoppningsvis :)
Måste bara köpa det där jävla gymkortet...:S
Vet inte om det är värt det, för jag vet inte när jag kommer hinna träna...
Vill ju träna badminton också och jag vet inte jag hinner med båda delarna eftersom jag jobbar 10-19 typ de dagar jag jobbar.
Vi får se helt enkelt.
Nej, dusch var det!

Adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0