:)

En bra dag!
Förutom vissa detaljer.
Men så är det ju ibland...

Har nyss kommit hem från Märsta.
Jag hämtade Johanna på jobbet och så gick vi ut och gick i typ en timme.
Hurtigt och mysigt.
Förlåt att jag pratade så mycket i telefonen! :O
Först ringde Johan och sen en kompis som jag ska jobba med på Gina.
Suck.
Flera gånger försökte jag få de att sluta men båda pratade på ^^
När vi väl lagt på hade jag lust att stänga av telefonen haha.
Anyhow.
Det var lite skoj när jag drev med Bias mohaha.
Låstades stalka deras hus, för vi gick förbi där och jag såg Peo i köket och började driva med Bias efter det.
Humor, eller hur Johanna? ;)

Efter promenaden åkte vi till Eurostop och J åt en sallad till middag på Donken.
Själv drack jag cola och åt en citronmuffins *tjockis som jag är*

Det har hänt lite dåliga saker ang. nya jobbet.
Men jag orkar inte berätta det just nu, för jag vill se hur situationen blir på tisdag, sen kan jag komma med bra eller dåliga nyheter....
Men jag har jobbet, det är inte det som är grejen :)

Har fått kontakt med 3 skitmysiga familjer i Spanien!
Vill åka nu!!!
Måste bara välja vilken av de jag ska åka till :O

Skithärligt att se ett ljus i tunneln i alla fall.
Lutar åt Barcelona eller Madrid.
Vi får se :)

Nej, nu är det sovtajm!
Natti
Tjolahopp.


Kommentarer
Postat av: Louice

sv:så lite så och tackar :)



vad har du för dig då? =)

2008-10-08 @ 17:07:07
URL: http://louicekarlsson.blogg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0