:) :) :)

Ja...
Vad ska jag säga?

Det går bra nu ;)

-----------------------------------------------------------------

Igår jobbade jag 10-19, blev hämtad på jobbet av mr. Nix :)

Skitnajs och slippa åka kommunalt hem och dessutom ha trevligt sällis på hemvägen :)
Vi åkte hem till mig och där åt jag middag (och Nixon tittade på ^^) 
Under middagen kom Jimmööö :D
Vi hade bestämt att vi skulle ha filmkväll :)

Efter maten åkte vi till ICA och där köpte jag cp-mycket godis (det kostade bara 3.9/hg :O)
Sen att jag typ åt 3 bitar det är en annan femma ^^
Jimmööö köpte öl och cola :)
Sen åkte vi till Jimmy och brände en film som vi skulle se.
Sen ÅKTE vi hem (typ 30 meter ^^) till mig och slog oss ner i soffan.
Mange och någon brud från Norrland kom efter en stund också, väldigt trevligt :D

Filmen var väldigt skum men ändå bra.
Den hette "I know who killed me" med Lindsay Lohan.
Inte hennes bästa film men vafan, filmsällskapet var ju fan så mycket bättre så det vägde upp stämningen ;)
Mange, Jimmy och "bruden" (Charlie kanske hon hette?) drog vid typ halv 11.
Nixon och jag kollade klart på filmen och jag vart rätt besviken på slutet.
Sen åkte han hem och jag stupade i säng :)

Det vart en jättemysig kväll (precis som alltid) med mina 2 favoritpojkar (Mange och Jimmy) och Nixon var väl inte så dum han heller ;)
Haha :D
Längesen jag var med Mangs och Jimmö,
saknat er <3

På torsdag är det Banditfest och jag försöker övertala en massa att följa med :)
Tror jag kommer lyckas ;)
Nu ska jag åka till jobbet.
Slutar 7 idag igen!

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0